Söö smuutit

Just nii! Kuigi puuviljamahedik, kuhu on lisatud näiteks mandlipiima ja sõbralikke rohelisi (avokaadot, spinatit), on kahtlemata tervislik, aitab tahke puuviljasegu kõhul kauem täis püsida. Nimelt näitavad uuringud, et keha ei registreeri vedelikest saadavaid kaloreid nii tõhusalt kui tahkest toidust tulevaid, mis tähendab, et kõht on pärast hommikusmuuti joomist varsti jälle tühi.

Hea mõte on panna värsked viljad-lehed hoopis kaussi ja süüa neid lusikaga. Nõnda aeglustub toidu tarbimise tempo ning kehal on rohkem aega harjuda mõttega, et kõht on täis.

Liblikana unemaale

Kas teadsid, et lebava liblika poos aitab viia pinges keha ja meele unelainele? Proovi järele!

  • Heida selili, pane jalatallad kokku ja lase põlvedel kõver­datult põranda suunas langeda. Hoia käed külgedel, peopesad ülespoole, suru õlad taha ja hoia rindkere avatud.
  • Sule silmad ja hinga nina kaudu sisse, lugedes neljani. Hinga sama aeglaselt välja. Korda harjutust, kuni tunned end mõnusalt vaba ja unisena.