Uus trend: tagasi mõõdulindi, pliiatsi ja paberi juurde! Aitab äppidest, mis on küll väga moodsad ja informatiivsed, kuid mitte kõigi jaoks nii motiveerivad. Tabel paberil kutsub korrale ka kõige ülemeelikuma tegelase. Tunneme end ehk jälle kooliõpilasena ja kohustume reeglitest kinni pidama. Paberile kirjutatud (ebatervislik) söögikraam ja trennilahtris toimuv kannustavad aina tublimaks saama!

Instagrami trendile #bujo andis tõuke Bullet Journali looja disainer Ryder Carroll. Kõik algas sellest, et tema sõbranna oli pulmi korraldades närvivapustuse äärel, sest ei suutnud oma tegemisi organiseerida. Ryder näitas talle oma süsteemi: tabelit, kus kõik tegemised graafikuna paigas ja punasega paberil kirjas. Sõbranna sai oma elu kontrolli alla ja soovitas tal seda süsteemi teistega jagada. Võid osta spetsiaalse kalendri, ise tabeli joonistada või soetada printimiseks otse tegijalt: bulletjournal.com.

Kaal koju!

Kui lähed trenni või hakkad tervislikumalt toituma, on tark täita kaalugraafikut. Kaaluda ei tasu end iga päev, sest muutused ei tule kiirelt ja vahel pingpongipallina käituv näit võib entusiasmi vähendada. Kord nädalas kaaluda on piisav, tee seda kohe pärast ärkamist. Arvesta, et kaalu mõjutavad hormoonid ja ka joodud vedelik. Võta mõistlikult, üle 400 grammi nädalas kaotada ei tasu, tavaliselt pole tulemus siis ka püsiv.

Mõõdulint kotti!

Mõõdulint on eriti hea abivahend, kui langetad kaalu trenni, mitte dieediga. Esialgsed muutused ei pruugi üldse kajastuda kaalus, trennis sulab rasv taljelt – sentimeetrid kahanevad, aga kaalunumber seisab paigal. Põhjus on selles, et tekkinud lihased kaaluvad rohkem kui rasv. Õnneks on maailma ilutrendidki kiirelt muutumas ja moes pole enam väga peenikesed, vaid toonuses lihastega naised. Võiksid oma edusamme mõõta ka sellega, mitu kätekõverdust suudad teha või kui kiirelt jooksed ära oma pargiringi, sest treenides kasvavad jõud ja võhm ootamatult kiiresti ning igal korral jaksad juba rohkem!