Tema pildid ilmuvad paljudes rahvusvahelistes moeajakirjades ja ta on kohal igal olulisel moenädalal. Modellitööd on Kadri Vahersalu teinud juba 13 aastat. Just nii palju on möödunud ajast, kui MJ Models Managementi juht Margit Jõgger ta Salme kultuurikeskusest, kus neiu garderoobitöötajana ametis oli, modelliks kutsus. Kadri õppis siis Tallinna kunstigümnaasiumis.
Esimese tööna ootas ees poseeri­mine koos kahe teise modelliga ajakirja Stiina moeseerias. “Alla 25aastased seda ajakirja vist enam ei mäleta? Minul on sellest päevast meeles, et olin väga närvis, aga samas õnnelik, sest sain koolist vaba päeva.”
Varsti lennutati Kadri päris moemaailma, Milanosse. Esimene välisreis jäi lühikeseks: “Olin oma karjääri alguses väga tagasihoidlik ja pärast üht päeva linnas, kuhu minemist ma nii väga ootasin, tulin sealt järgmisel päeval tagasi, kuna mul tekkis nii paanikahoog kui ka koduigatsus,” meenutab Kadri. Siiski, pool aastat hiljem ootasid ees uued reisid. Istanbuli, Barcelonasse ja lõpuks tagasi Milanosse.
Kadri suuremad tööd on olnud YSLi parfüümi Black Opium kampaania koos Zoë Kraviziga, lisaks Cerruti, Gucci ja Emilio Pucci kampaaniad. “YSLi reklaami filmisime Bangkokis, mis oli väga huvitav, eriti just see osa, mida reklaami­vaataja ei näe, ehk siis võlts-set’id. Ühel õhtul pidime tööle minema alles kell üheksa ja kui kell oli neli hommikul, jooksime võtte jaoks mööda spiraalset autoparklat üles – sellistel hetkedel võid avastada end mõtlemast, kui weird and wonderful see elu on...”